Saturday, June 14

NAK BUKU RESEPI AIR TANGAN ZUHAIDA SECARA PERCUMA?



Assalamualaikum...

Selamat malam. Sebelum tidur dan semperna bulan Syaaban ni Zue nak menghadiahkan buku karya titik peluh sendiri dengan kerjasama Kak Ct Dimiati dari Majalah Aroma. 

Alhamdulillah... Setelah menunggu hampir setahun akhirnya berbaloi juga pernantian ini. Ingatkan projek menerbitkan buku ni tak berkesampaian tapi berkat kegigihan Kak Ct Dimiati, alhamdulillah terbitnya buku AIR TANGAN ZUHAIDA.

Dalam AIR TANGAN ZUHAIDA ini, terdapat pelbagai resepi untuk dicuba. Daripada yang senang dan agak sedikit rumit. Hasil terbitan buku ini adalah sumber daripada resepi kawan-kawan blogger yang Zue sendiri mencubanya selain daripada resepi yang Zue reka sendiri. Terima Kasih buat sahabat blogger yang tidak kedekut ilmu untuk sharekan resepi masing-masing dan alhamdulillah bila Zue mencubanya, Zue membukukan resepi tersebut untuk koleksi.

Disini Zue nak hadiahkan pada pembaca blogger Zue seramai 5 orang dengan menjawab soalan-soalan yang akan dikemukakan nanti dan syarat-syarat tersendiri. Yang pasti salah satu syaratnya adalah follower untuk 2 blog Zue iaitu blog YUMMY YUMMY DELICIOUS dan ACI ACI BUKA PINTU, FB ZUHAIDA EL RAZAK dan IG Zue. Syarat-syarat lain akan Zue beritahu kemudiannya. Pastikan sentiasa mengikuti perkembangan semasa di dalam media sosial Zue.

Tak sabar?... Tunggu yer.. ASSOBRUL MINAL IMAN...

1 comment:

IeRA said...

salam..

bestnya..

 

Designed By Izza sakura